کشتن موش با پفک

کشتن موش با پفک

کشتن موش با پفک یکی از روش‌هایی است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده،زیرا افرادی ادعا می‌کنند،که توانسته‌اند با خوراندن پفک به موش به دفع و از بین بردن آن کمک کنند. 

موش‌ها حیوانات موذی هستند که می‌توانند عامل انتقال انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها از طریق مدفوع ادرار خود باشند. بنابراین باید هرچه سریعتر برای دفع این حیوان تلاش کرد.

در ادامه به طور کامل در مورد کشتن موش و پفک بحث خواهیم کرد و نتایج استفاده از آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کشتن موش پفک اثربخش است؟

منظور ما از کشتن موش با پفک، خوراندن پفک آغشته به سیانور به موش است. زیرا پفک معمولی توانایی کشتن موش را ندارد. موش‌ها جز حیوانات موذی هستند که توانایی وفق دادن خود با محیط اطراف و حتی در شرایط سخت را دارند، بنابراین کشتن این حیوان ممکن است کمی دشوار باشد.

تجربه نشان داده استفاده از پفک آغشته به سیانور می‌تواند در  بین بردن موش‌ها موثر باشد . ولی انجام این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا استفاده از سموم غیر استانداردی نظیر سیانور شاید بتواند در از بین بردن موش‌ها موثر باشد اما از آنجایی که ژنتیک انسان و موش شباهت بسیاری به هم دارد. استفاده از سیانور و قرار دادن آن در منزل می‌تواند اثرات سویی بر سلامت جسمی داشته باشد و استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. اگر در منزل خود کودک دارید به هیچ وجه کشتن موش با پفک را توصیه نمی‌کنیم! زیرا می‌تواند خطرات بسیاری برای سلامت کودک شما به همراه داشته باشد.

چرا کشتن موش و پفک را توصیه نمی‌کنیم؟

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، ژنتیک و فیزیولوژی انسان و موش بسیار شبیه به هم هستند،و استفاده از سیانور در منزل می‌تواند سلامت جسمی شما را تحت تاثیر قرار دهد. اما از موش ‌هایی که از سیانور خورده اند،معمولا در مکان‌های غیر قابل دسترس مثل سقف‌ها پنهان شده و از بین می‌روند و این می‌تواند مشکل پیدا کردن جنازه موش را دو چندان کند. به همین دلیل این روش توصیه نمی‌شود

جایگزین کشتن موش و پفک

کشتن موش و پفک

بهترین جایگزین پفک برای کشتن موش‌ها،نصب و استفاده از دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک است. این دستگاه بدون استفاده از سم و ماده مضر و فقط با تولید صدایی فراتر از شنوایی انسان‌ها روی سیستم عصبی موش‌ها تاثیر منفی گذاشته و باعث فراری دادن آنها میشود. این دستگاه فقط در طی ۳ الی ۴ هفته هر نوع حشره و جانور موذی مثل موش را فراری میدهد. این دستگاه کاملاً تضمینی بوده و در صورت عدم پاسخگویی صحیح می‌توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر عدد 10 به 50009696 اس ام اس کنید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

بهترین غذا برای تله موش _ غذای موش

یکی از رایج‌ترین سوالات افرادی که از موش در خانه خود رنج می‌برند این است که موش از چه چیزی خوشش می‌آید؟ از چه چیزی بدش می‌آید؟ 

جالب است بدانید که یکی از دلایل ورود موش به خانه،انباشت مقدار زیادی غذای مورد علاقه موش و جذب موش به آنها است.

از غذاهای مورد علاقه موش انواع میوه‌ها و سبزیجات و گندم ،غلات جوی دوسر است. البته که موش می‌تواند غذاهای زیادی خورده و همانطور که اشاره کردیم به راحتی خود را با محیط اطراف تطبیق می‌دهد و شرایط سخت می‌تواند از با شکار حیوانات یا حشرات ریزتر خود را سیر کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فروش دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک با شماره تماس : 📞02146110601📞 در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیگارانتی