صدای مشتری :
با همت کارشناسان دافع الکتریک و لطف مشتریان وفادار و با توجه به کیفیت محصولات دافع الکتریک و خرید طبق کارشناسی یا جدول موجود درسایت؛ نتیجه رضایتمندی مشتریان عزیز به سمع شما می رسد.
ارتباط دافع الکتریک پس از فروش با مشتریان به اتمام نخواهد رسید. سیستم خدمات پس از فروش دارای 6 ماه تعویض بی قید و شرط و 138 ماه خدمات پس از فروش می باشد و برای مشتریانی که طبق نظر کارشناسی یا جدول موجود در سایت محصولات خود را خریداری کرده اند؛ ضمانت کارایی ۱۰۰% لحاظ می شود. به این ترتیب شما عزیزان هم از بابت سلامت دستگاه به مدت سالیان دراز و هم از کارایی آن لذت خواهید برد که نتیجه آن خانه ای بدون حشرات و آلودگی و خانواده ای بدون بیماری خواهید داشت.
صدای شماره ۱
” …با اینکه فقط یه هفته س خریدم، ولی خدا رو شکر جواب داده… “
صدای شماره ۲
” …بله از اون موقع خدا رو شکر چیزی ندیدیم تو خونه… “
صدای شماره ۳
” …دستتون درد نکنه، حالا یه مدتیه سوسکا ناپدید شدن؛ ایشالا که همینطوری بمونه… “
صدای شماره ۴
” این دستگاه رو که نصب کردم، دو هفته بعدش دیگه هیچی تو خونه ندیدم… “
صدای شماره ۵
” …تو حال پذیرایی یه دستگاه گذاشتم، الان اطرفا مبلا خیلی کمتر شده… “
صدای شماره ۶
” …من یه دونه دستگاه تهیه کردم، خونه ساس داشت… که درست شد… “
صدای شماره ۷
” …خونه مارمولک داشت… الان سه هفته است که خریدم و مشکل حل شده… “
صدای شماره ۹
” …دستگاه رو ما تحویل گرفتیم، کار کرده، خیلی هم راضی ایم… “
صدای شماره ۱۱
” …من یه دستگاه نصب کردم، خیلی خوب بود… مورچه و سوسک ریز دیگه اصلا نیس… “
صدای شماره ۱۲
” …تا الان یه هفته میشه که تحویل گرفتم…تا اینجا راضی بودم… “
صدای شماره ۱۳
” …الان یک ماهه دارم استفاده میکنم، سوسک ریز خیلی کمتر شده… “
صدای شماره ۱۴
” …خدایی برای مارمولک جواب داده و دیگه نمیاد داخل… “
صدای شماره ۱۵
” دوتا خریدم، مشکل پشه حل شده… به بقیه هم پیشنهاد میدم… “
صدای شماره ۱۶
“ما خیلی پشه داشتیم … الان دیگه اصلا مشکل پشه نداریم… “
تجربه مشتریان با پشتیبانی دافع الکتریک :
صدای شماره ۱
” ایشالا که شرکتایی مثل شما تو کشورمون بیشتر باشن… “
صدای شماره ۲
” خواستم تشکر کنم اولا از محصول خوبتون، دوما پشتیبانی عالیتون… “
صدای شماره ۳
” متشکرم از پیگیریتون که رایگان دستگاه ما رو تعمیر کردید… “
صدای شماره ۴
” ممنونم از دستگاه دافع الکتریکتون، راضی ام آقا… “
صدای شماره ۵
” من دستگاهم مشکل داشت، اون رو فرستادم و برای من عوض کردن… “