دستگاه دور کننده حشرات

به جرات می توان گفت بهترین دستگاه دور کننده حشرات و جانوران موذی دستگاه دافع الکتریک است. این دستگاه تولید ملی است و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و به روش فراصوت یا التراسونیک می‌تواند انواع حشرات و جانوران موذی از جمله سوسک، پشه، ساس، کک و … را از محیط مورد نظر دور کند. 15 سال تولید بی وقفه و بی رقیب ، نشان دهنده کیفیت بالا و کارایی موثر این محصول است.

این دستگاه دور کننده فراصوت دافع الکتریک،صرفاً با ایجاد حفاظ صوتی و نیز بدون استفاده از هیچ ماده سمی مضر برای محیط زیست و انسان‌ها و همچنین بدون آسیب به حشرات و تغییر در چرخه طبیعی محیط زیست فقط حشرات را از محیط مورد نظر شما دور خواهد کرد.

عملکرد دستگاه دورکننده حشرات

این دستگاه دور کننده حشره با نام‌هایی مثل دستگاه التراسونیک یا فراصوت نیز شناخته می‌شود،اما چرا؟ این محصول با تاثیرگذاری مستقیم بر محدوده شنوایی حشرات و ایجاد امواج صوتی بالاتر از محدوده شنوایی انسان‌ها باعث ایجاد اختلال در روال زندگی عادی و تغذیه این حشرات،مانع تخم ریزی آنها شده تا در نهایت حشرات را از محیط دور کند. 

آستانه شنوایی تمامی حشرات و جانوران موذی مانند موش، ساس، سوسک، کک، کنه، شپش، موریانه، پشه، مگس، مارمولک، مار، عقرب، شپش برنج، رتیل و … در محدوده فراصوت است.  بنابراین تمامی حشراتی که نام برده شد به علاوه دیگر حشرات موذی اگر در معرض امواج صوتی این دستگاه قرار گیرند، به دلیل توان تحمل کم در این حشرات در طی مدت ۴ الی ۷ هفته به طور کامل و تضمینی ،از محیط مورد نظر دور خواهند شد،


دور کننده حشرات

مزیت های دستگاه دور کننده حشره فراصوت

تهیه این دستگاه نه تنها به دفع کامل حشرات کمک می‌کند،بلکه از محیط زیست هم محافظت خواهد کرد زیرا دیگر نیازی به استفاده از سموم خطرناک برای انسان و محیط زیست نیست.

به علاوه با خرید دستگاه دور کننده حشرات می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، زیرا با پرداخت یک بار هزینه بابت این دستگاه دفع حشره برای همیشه از دست انواع حشرات و جانوران موذی در امان خواهید بود. و دیگر نیازی به پرداخت  هزینه‌های جانبی نیست.

راهنمای استفاده

این دستگاه دافع الکتریک با ولتاژ 220 ولت یا همان برق شهر عمل می ‌کند، بنابراین نیازی به آداپتور را وسایل جانبی نیست! پس از خریداری می توانید دستگاه را به پریز برق متصل کنید. بر روی بدنه ی دستگاه تعدادی ال ای دی تعبیه شده است، که علاوه بر جذاب کردن طراحی بدنه محصول، نشان دهنده سلامت دستگاه است. جهت حفظ عملکرد صحیح دستگاه نکات زیر را مد نظر قرار دهید : 

  •  برای اثربخشی این دستگاه بر روی حشرات،از قرار دادن هر نوع وسیله‌ای از جمله مبل، پرده تلویزیون و …روبروی آن پرهیز کنید. این وسایل امواج صوتی را خنثی می‌کنند.
  • محل نصب دستگاه باید با اسباب و اثاثیه حداقل ۵۰ سانتی‌متر فاصله داشته باشد.
  • اثربخشی این دستگاه در طی ۴ الی ۷ هفته مشخص می‌شود، بنابراین برای تاثیر پذیری آن عجله نکنید و یا بعد از اثربخشی دستگاه را از پریز برق خارج نکنید.
  • باز گذاشتن درد و پنجره‌ها ممکن است عملکرد دستگاه را کاهش دهد.
  • دستگاه را در جایی نصب کنید که در معرض مواد منفجره قرار نگیرد.
  • در صورت خرابی هر یک از دستگاه‌ها فوراً برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا خرابی هر یک از آنها می‌تواند عملکرد مابقی دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.
  • دستگاه باید مستقیما به پریز برق متصل شود، اگر به اجبار از محافظ برق (سه‌راهی) استفاده می‌کنید، باید آن را به دیوار نصب کنید.
  • از نصب دستگاه در محیط های با رطوبت بالا (مثل حمام) پرهیز کنید.

تعداد دستگاه دور کننده حشرات بر حسب متراژ؟

توجه داشته باشید که هر دستگاه دور کننده الکتریک برای فضای 4 دیواری طراحی شده است، و صدای فراصوت از دیواره ها عبور نمی کند، بنابراین لازم است برای هر اتاق یک دستگاه تهیه نمایید. در ضمن لازم است برای هر 40 متر متراژ یک دستگاه در نظر بگیرید. با توجه به توضیحات برای یک منزل 70 متری ( با دو اتاق خواب و یک سالن) باید سه دستگاه خریداری شود. البته که اگر نمی دانید برای منزل خود چه تعداد دستگاه تهیه کنید. فقط کافی است عدد 10 را به 50009696 ارسال نمایید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

به این ترتیب تعداد دستگاه دور کننده  حشرات مورد نیاز برای هر متراژ به این شرح است:

فرم مشاوره خرید

در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات بیشتری  در رابطه با خرید دستگاه  دور کننده حشرات فراصوت داشته باشید. می توانید فرم زیر را پر نمایید. تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. 

دیگر راه های ارتباط با دافع الکتریک

گارانتی و ضمانت نامه

  • آیکون برای تعمیر
    تعمیر دستگاه دفع حشراتدر صورتی که ظرف مدت 2 ماه دستگاه دچار سوختگی و یا خرابی شود، شرکت موظف است به صورت رایگان دستگاه را تعمیر و در اختیار خریدار قرار دهد.
  • آیکون برای تعویض
    تعویض در صورت سوختگی یا خرابی حین تحویلدر صورتی که دستگاه هنگام تحویل دچار خرابی و سوختگی باشد، می توانید ظرف یک ماه برای تعویض آن اقدام نمایید.
  • آیکون برای ضمانت محصول
    ضمانت و تضمین کارایی 100 %کارایی و عملکرد این دستگاه بارها و بارها بر روی حشرات مختلف امتحان شده است، و تولید کننده از عملکرد آن مطمئن است، بنابراین فروش این دستگاه همراه با ضمانت 100% کارایی است. در صورت عدم پاسخ دهی ضمانت برگشت وجه هم وجود دارد.
  • آیکون برای خدمات پس از فروش محصول
    10 سال خدمات پس از فروش خریداران می توانند به مدت 10 سال از خدمات پس از فروش این محصول اطمینان خاطر داشته باشند و در صورت خرابی و یا هر مشکل دیگری از این خدمات بهره ببرند.
صفحه اصلیگارانتی