بهترین پماد برای نیش حشرات چیست؟

پماد-نیش-حشرات

بهترین پماد برای نیش حشرات ست و در واقع چه پمادی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن علائم نیش حشرات را رفع کند در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم و همچنین دستگاهی را معرفی کنیم که بتوانید برای همیشه از نیش حشرات در امان باشید. در ادامه این مطلب بهترین دستگاه دفع حشرات را نیز معرفی خواهیم کرد پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین پمادهای نیش حشرات با تاثیر فوری

مسلماً گزیدگی حشرات یا نیش حشرات یکی از مشکلات شایع به خصوص در فصل تابستان است از جمله شایع‌ترین حشراتی که باعث گزش می‌شوند شامل پشه زنبور کنه و مگس است که در ادامه نیش علائمی از جمله درد، خارش و تورم را این علائم به خصوص برای کودکان بسیار آزار دهنده است. بهترین پماد نیش حشرات عبارتند از ؛

بهترین راه جلوگیری از نیش حشرات، نصب دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک است. این دستگاه بدون تولید امواج و فقط با تولید صدای فراصوت هر نوع حشره و جانور موذی را از محیط اطراف شما دور خواهد کرد. این دستگاه سلامت شما را تضمین و شما و فرزندانتان مراقبت خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

پماد هیدروکورتیزون بهترین پماد نیش حشرات

بی شک پماد هیدروکورتیزون یکی از بهترین و قدیمی‌ترین پمادهایی است که در رفع التهاب و خارش نیش حشرات بسیار موثر استروئید است که خاصیت ضد التهابی داشته و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن علائم انواع نیش مثل خارش، سوزش و تورم را رفع نماید. پماد هیدروکورتیزون را می‌توانید ۲ تا ۳ مرتبه در روز روی نواحی متورم حاصل از نیش حشرات استعمال نمایید.

استفاده از دستگاه دفع شرات می‌توان د شما را از مصرف هر پماد بی‌نیاز این دستگاه با تولید صدای صوت انواع حشرات را از محیط اطراف شما فراری داده و به این ترتیب دیگر هیچ پماد و دارویی نخواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر ا شماره تلفن‌های زیر در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه دفع حشرات عدد 10 به 50009696 اس ام اس کنید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

پماد آنتی هیستامین

یکی دیگر از بهترین پمادها برای رفع علائم نیش حشرات پماد آنتی هیستامین است. هیستامین یک ماده شیمیایی است که در بدن آزاد شده و واکنش‌های آلرژیک را کاهش می‌دهد استفاده از این پماد می‌تواند خارش و التهاب ناشی از نیش حشرات را در کمترین زمان ممکن تسکین دهد.

پماد منتول

یکی دیگر از پمادهای موثر پماد حاوی منتول است. این با ایجاد حس خنکی ارش ناشی از نیش حشرات را به سرعت تسکین می‌دهد و التهاب را از بین خواهد برد منتول یک ماده گیاهی است که حاوی خاصیت خنک کنندگی است.

پمادها و داروهای حاوی آلوئه ورا

همانطور که حتماً اطلاع دارید آلوورا دارای خاصیت ضد التهابی و ضد خارش است همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروب هم شناخته می‌شود. این پماد می‌تواند علائم نیش حشرات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند و در واقع به عنوان یک داروی فوری رفع علائم ریشه حشرات شناخته می‌شود

این دارو می‌تواند در کاهش التهاب ضدعفونی کردن ناحیه و تسکین خارش بسیار موثر باشد.

عوارض جانبی پماد برای نیش حشرات

پمادهایی که برای تسکین نیش حشرات استفاده می‌شود در کاهش علائم مانند خارش تورم و درد ناشی از نیش حشرات بسیار موثر هستند. اما این پمادها نیز مانند هر داروی دیگری می‌توانند عوارض جانبی خود را به همراه داشته باشند این پماد ها حاوی موادی مثل هیدروکورتیزون لیدوکائین یا دیفن هیدرامین هستند می‌توانند عوارض جانبی خفیف و شدید و موقتی را ایجاد کنم برخی از مهم‌ترین عوارض ناشی از مصرف این پمادها عبارتند از:

  • خارش 
  • سوزش
  •  قرمزی
  •  تورم 
  •  خشکی پوست

در مواردی ممکن است عوارض این داروها شدیدتر باشد و مشکلاتی از جمله واکنش‌های آلرژی تحریک چشم و صورت پوستی و یا عفونت را به همراه داشته باشند.

روش مصرف پماد برای نیش حشرات

قبل از هر چیزی برای مصرف این پمادها ناحیه را ضدعفونی نمایید و دستان خود را نیز بشویید. سپس مقدار کمی از پماد را روی محل گزش قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شود. از مصرف این پمادها در نواحی مخاطی بدن به شدت پرهیز کنید.

لازم به ذکر است که مصرف دقیقی برای پماد گزش توصیه نمی‌شود و این میزان مصرف بستگی به شدت علائم و سن مصرف کننده دارد. معمولا در کودکان خردسال از مقدار و دوز کمتری از این داروها استفاده می‌کنند.

مدت زمان مشخصی برای مصرف این داروها تعریف نشده معمولاً باید به مدت چند روز از این پمادها استفاده کنی تا علائم شما به طور کامل رفع شوند.

نکات کلیدی قبل از مصرف پماد

  • قبل از مصرف هر دارویی از جمله پمادهایی گزش حشرات حتماً نکات زیر را مدنظر قرار دهید
  • قبل از مصرف برچسب ونوشته‌های درج شده روی پماد را کامل مطالعه نمایید.
  • از مصرف پمادهای حاوی مواد شیمیایی قوی برای کودکان پرهیز کنید.
  • در صورت مشاهده علائم آلرژی مصرف دارو را قطع کرده و فوراً با پزشک مشورت کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد می‌تواند به کاهش خارش و التهاب کمک نماید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیگارانتی