پشه ها در زمستان کجا می روند؟

پشه در زمستان

پشه ها در زمستان کجا می روند؟؟ شاید برای شما هم این یک سوال باشد. بسیاری از مردم اغلب برای روزهای پایانی تابستان ناله می‌کنند و از اولین روزهای سرد زمستان می‌ترسند، اما حدس می‌زنیم که همه ممکن است زمستان امسال را با آغوش باز به استقبال زمستان بروند تا بتوانند با پشه‌ها و تهدید ویروس زیکا خداحافظی کنند.

بیشتر بخوانید : پشه خاکی چیست؟

پشه ها در زمستان کجا هستند؟

باور کنید یا نه، پشه ها در ماه های سردتر به سادگی از بین نمی روند. نحوه زنده ماندن پشه در زمستان می تواند بر اساس گونه متفاوت باشد. پشه ی مسئول انتقال ویروس زیکا، زمستان را در مرحله ی تخم می گذراند. با شروع کاهش دما به کمتر از 50 درجه فارنهایت، ماده های بالغ آخرین دسته تخم های خود را در اقلامی که دارای آب هستند و حاوی نیم اینچ آب باشند، قرار می دهند. بزرگسالان در نهایت می میرند، در حالی که تخم های تازه ته نشین شده وارد حالت دیاپوز می شوند، فرآیندی که رشد آنها را در سردترین ماه ها متوقف می کند.

مطالعه کنید : کدام حشره بیشترین طول عمر را دارد؟

پشه ها در زمستان

هنگامی که دما شروع به افزایش می کند و بارندگی دوباره در بهار افزایش می یابد، تخم ها دوباره غوطه ور می شوند و نوزاد ها از تخم بیرون می آیند تا نسل بعدی پشه های مزاحم شروع شود که بدون شک انسان را به عنوان منبع غذایی جستجو می کند. همانطور که در مطالعه اخیر منتشر شده در ” ژورنال دارو و بهداشت آمریکا ” اشاره شد، حتی نگران‌کننده‌تر این واقعیت است که این فرزندان ممکن است به زیکا آلوده شوند.

مطالعه کنید : راه های دفع موش از خانه

پیشگیری از نیش پشه

صرف نظر از جایی که زندگی می کنید، مهم است که هنگام گذراندن وقت در خارج از خانه در این زمستان احتیاط کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که تمام عادات ایمن برای پشه ها را از تابستان ادامه دهید. این چیزی است که می توانید انجام دهید:

  • اکنون ملک خود را از نظر اقلام نگهدارنده آب که ممکن است حاوی تخم پشه های رسوب شده در ماه های گرم باشد، بررسی کنید. این اقلام ممکن است شامل گلدان‌ها، حمام پرندگان، تاب لاستیکی ها، روکش‌های کباب‌پز و سایر اشیایی باشند که در آنها آب جمع می‌شود.
  • مالکان خانه همچنین باید ناودان ها را باز کنند، لوله ها یا شیرهای آب نشتی را در خارج از خانه تعمیر کنند، کف تاب لاستیکی ها و بشکه ها را سوراخ کنند تا آب تخلیه شود، و اطمینان حاصل کنند که سطل های زباله محکم بسته شده اند و درب آن ها باز نشده است.
  • در بیرون از خانه از یک دافع حشرات حاوی حداقل 20 درصد DEET، پیکاریدین یا روغن لیمو-اکالیپتوس هنگام گذراندن وقت در خارج از منزل، به خصوص در مناطقی که خیلی سردتر از 50 درجه فارنهایت نیستند مانند یزد، آبادان، چهارمحال و بختیاری، قشم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که دافع را طبق دستورالعمل روی برچسب استفاده کنید.
  • و اما بهترین راهکار بعد از غیبت پشه ها در زمستان، نصب دستگاه دفع حشرات در منزل است. دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک با استفاده از تکنولوژی فراصوت یا التراسونیک، بدون کوچکترین عوارض، تمام حشرات موذی را از خانه شما دور

برای اطلاعات بیشتر عدد 10 به 50009696 اس ام اس کنید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

سیستم عملکرد دستگاه های دافع حشرات به روش فراصوت و بدون هیچ گونه ضرری به اعضای خانواده و لوازم داخل منزل می باشد. این دستگاه جهت دفع و جلوگیری از ورود حشرات طراحی و تولید شده است. سیستم فراصوت می بایست کلیه محیط مورد نیاز شما را از نظر صوتی اشباع نماید به همین دلیل متناسب با کارشناسی انتخاب و خریداری نمایید.

برای حشرات پروازی ، ساس ، کک ، کنه ، شپش ، پشه و مگس ، پوشش دهی تا 60 متر می باشد اصوات از دیوار ها عبور نکرده در نتیجه برای فضای های 4دیواری می بایست حداقل یک دستگاه نصب گردد. فضای بسته و آشپزخانه اپن هم یک فضا محاسبه می گردد حتی اگر کاملا باز باشد .

اگر اقدامات پیشگیرانه مناسب را برای محافظت در برابر پشه ها انجام دهید، این حشرات، مزاحم لذت زمستانی شما نخواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فروش دستگاه دفع حشرات دافع الکتریک با شماره تماس : 📞02146110601📞 در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیگارانتی